Strony

niedziela, 4 sierpnia 2019

Akira Inuzuka

Niektórzy pojawiają się znienacka, mieszają, mącą w naszych sercach, a potem znikają bez pożegnań. Żadne czary, tylko nasza naiwność, pozwala byle komu się oswoić.


Godność Akira Inuzuka, wszyscy nazywają go Aki, pomimo tego, że jego imię samo w sobie jest krótkie
Klan Inuzuka
Wiek 16 lat
Płeć Mężczyzna, to widać z daleka
Charakter Jest człowiekiem aspołecznym, to pewne. Jednak może wytrzymać z jedną, może dwoma istotami, tak z własnej woli. Tak to jest, jak woli się obserwować, niż zagadać. Dni spędzane na przemykaniu jak cień w uliczkach oraz ulicach, uciekaniu od towarzystwa i śledzeniu wzrokiem innych na coś się przydają- wie wiele o miejscowych. Nie lubi, jak ktoś robi do niego podchody. Uważa to za bezsensowne czyny oraz kompletną stratę czasu. Jeśli uda ci się wyciągnąć z niego choćby słowo powitania- brawo, należysz do elity i masz pozwolenie na zamęczanie panicza rozmową. Chociaż nie spodziewaj się po nim zbyt wiele, bowiem nie mówi dużo. Na co dzień ukrywa się pod maską szczęśliwego przywódcy. Nauczył się chować pod nią wszystko co złe- cierpienie, gniew, urazy. Nie da po sobie pokazać, że coś jest z nim nie tak, jak być powinno. Mimo wszystko jest pomocny. Wystarczy powiedzieć o co chodzi, a od razu postara się rozwiązać twój problem. Zdobycie jego zaufania jest trudne, ale możliwe. Mimo wszystko nie trzeba się poddawać już wtedy, kiedy każe ci spadać albo powiesić się na suchej gałęzi, byleby miał przenajświętszy spokój. Do zaufanych osób odnosi się z należytym im szacunkiem, ale też potrafi im odmówić. Nie jest przecież kolejną pustą istotką, którą da się wkręcić we wszystko bez większych trudności. Szczerość jest jednym z atutów jego wewnętrznego i prawdziwego "ja". Bez większego trudu, a także wyrzutów sumienia powie ci prawdę, nawet tę najokrutniejszą ze wszystkich. Najbardziej dobijający jest jego ton mowy- nadal obojętny, może lekko drwiący ze wszystkiego i wszystkich. W tej kwestii nic się nie zmieniło. Bo kimże byłby Akira bez swojego chłodu? Widoczny jest on również w sposobie przyjmowania do wiadomości rzeczy okrutnych- bez zająknięcia, odgórnie godząc się z tym, co zgotował jemu los. Na co dzień próbuje unikać spięć, jak kąsającego ognia. Prawdę mówiąc nie jest w tym najlepszy i dlatego często wpada w przeróżne kłopoty. Zacznij wrzeszczeć, krzyczeć. A on co? Przyjmie pozę mówiącą samą za siebie, że ma cię w głębokim poważaniu, a nawet śmieje się w duchu z oburzenia. Nie to, że od razu delektuje się złością innych, przecież sam też jej ulega. Choć co do spinek ma nerwy ze stali, to jednak potrafi podnieść swój spokojny głos do głośnego warknięcia. Wtedy też pluje jadem na wszystkie możliwe strony, najchętniej w swój obiekt zdenerwowania lub najbliższe przechodzące osoby. Akira wcale nie przypomina jakiegoś starego i szorstkiego wojskowego. Pomimo całych tych treningów i znęcania się nad nim jest kochającą i ciepłą istotą, ale rozmawiając z nim można wyczuć pewien dystans. Jest realistą i wie, że nie otrzyma wszystkiego na pstryknięcie palcami. Z powodu swoich wcześniejszych doświadczeń, zaczął dążyć do tego by stać się silniejszym. Gdy ma jakiś problem, dusi go w sobie co czasem ma złe skutki. Nie lubi nikomu się zwierzać z własnych problemów, dobrze wie, że inni mają ich więcej i są one poważniejsze, toteż dlaczego miałby obarczać kogoś swoimi własnymi? Czasem nie odzywa się do nikogo przez wiele tygodni, nie uważając tego za żadną dziwną rzecz z jego strony.
Umiejętności Większość jego technik opiera się na współpracy ze swoim psem, lecz podczas walki z łatwością współpracuje również z kolegami z drużyny. Lubi korzystać z niektórych broni ninja, takich jak pigułki wojskowe, które zwiększają poziom czakry, jak i bomby dymne, które pozwalają mu na oślepienie przeciwnika lub ustawienie pułapki. Najczęściej nie używa kunai - jego pazury w walce na bliski dystans są bardziej efektywne niż zwykła broń.
Zdolności Jest naprawdę szybki i w walce bardzo trudno jest go trafić. Potrafi określić gdzie teleportował się przeciwnik i jest wystarczająco szybki, aby go zaskoczyć i zaatakować z tyłu. Jako członek klanu Inuzuka posiada wzmocnione zmysły węchu i słuchu. Jego największą siłą jak i bronią jest jego węch. Przez zbieranie odpowiednich ilości czakry w nosie, Akira może wyczuć o tysiąc więcej różnych zapachów niż zwykły człowiek; daje mu to możliwość do łatwego śledzenia i rozpoznawania ludzi po ich zapachu. Akira jest biegły w wielu jutsu, które polegają na współpracy z psami. Jego styl walki opiera się głównie na taijutsu, które są rozszerzane o umiejętności klanu. Walczy z okrucieństwem, dorównując bestii, korzystając ze swoich ostrych pazurów i innych możliwości, które daje mu Shikyaku no Jutsu (ta technika dodaję zwierzęcy instynkt, zwiększa szybkość i odruchy użytkownika. Charakterystyczną dla niej rzeczą jest to, że użytkownika otacza aura czakry i porusza się na czworakach, tak jak dzikie zwierzę)/ Zazwyczaj wykonuje kombinacje technik wraz ze swoim psem, Akamaru. Wspólnie mogą atakować z dużą prędkością i niesamowitą precyzją. Akamaru może się nawet przekształcić w klona Akiry. W tragicznej sytuacji są w stanie użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō i zamienić się w ogromnego, białego wilka z dwoma głowami, który potrafi używać Garōga (Człowiek i bestia zmieniają się w jedno dwugłowe gigantyczne zwierzę dzięki technice Połączonej Transformacji Człowiek Bestii: Dwugłowy Wilk i ich ciało zaczyna wirować w gwałtownym ataku na przeciwnika. Bardzo gwałtowny obrót tworzy próżniowym wir w swoim otoczeniu, który tnie samego przeciwnika nawet bez bezpośredniego kontaktu. Zbyt duża prędkość obrotów pozbawia użytkownika pola widzenia, ale zaznaczając wroga przed wykonaniem techniki otrzymuje się możliwość podążania za przeciwnikiem za pomocą zmysłu węchu). Ten atak jest prawie niemożliwy do uniknięcia, nie mówiąc już o blokowaniu. Jednakże taka moc nie jest bez wad, gdyż może szybko zmęczyć użytkownika po zakończeniu. Gatsūga jest jednym z jego ulubionych ataków - wraz ze swoim psik towarzyszem zaczyna kręcić się z dziką prędkością i uderza licznymi bardzo potężnymi atakami podobnymi do bestii, gdy dochodzi do kontaktu z celle. Siła tego ataku jest wystarczająco silna, by przewiercić kamień. Ten atak może zostać wykonany samodzielnie.
Drużyna Guy
Rodzina
  • Shizu Inuzuka - matka nauczyła go jak stworzyć więź ze swoim psim towarzyszem, zawsze wspierała go i naciskała na naukę, gdy tylko popełnił jakiś błąd. Nie miał jej tego za złe, dzięki niej stał się najlepszym treserem psów w okolicy. Często tęskni za jej domowymi obiadami, ale cieszy się, że zamieszkał w wiosce Konoha.
  • Tetsu Inuzuka ojciec rzadko bywał w domu przez bycie jednym z shinobi ANBU, umarł na jednej z misji, podczas walki z Akatsuki, Akira miał wtedy cztery lata, lecz czuje, że bardzo dobrze dogadywał by się ze swoim ojcem.


Inne
  • Imię "Akira" znaczy "jasny/przejrzysty" a jego nazwisko "Inuzuka" znaczy "psie wzgórze", 
  • Jest wielkim fanem wszystkiego, co słodko smakuje. Napoje gazowane, cukierki, lody, a nawet czysty, biały cukier- mógłby jeść to wszystko bez umiaru. Za to niezbyt przepada za ostrymi daniami, ma do nich naturalny wstręt


Parnter

Jego przyjaciel i towarzysz walk Akamaru - sam zajmuje się nim od dziecka. Zawsze polega na jego węchu i ufa mu bezgranicznie. Od dziecka każdy członek klanu Inuzuka stwarza więź ze swoim psem - do tego stopnia, że rozumie jego mowę. Zawsze biega obok niego nogi, merdając ogonem, lecz czujnie obserwując otoczenie. Jest dość przyjazny dla przyjaciół, ale jeśli kogoś nie zna, nie dopuści go do swojego właściciela bez jego zgody. Wraz ze swoim panem często chodzą na spacery do okolicznego lasu, gdzie trenują prawie codziennie. Akamaru codziennie musi budzić Akirę - ma on problem ze wstawaniem i potrafi zasypiać ponownie po wyłączeniu budzikiem. Pomimo tych wszystkich pozytywnych cech nie próbuj go pogłaskać - nienawidzi dotyku innych niż Akiry. Może nie nienawidzi, ale najpierw trzeba zyskać jego zaufanie by móc go dotknąć.
  • Sfora 1
    Używana jest w podstawowych przypadkach, nie jest to grupa specjalna
  • 1: Arion - Zazwyczaj pewny siebie i odważny pies. Uwielbia być w centrum uwagi. Mimo wszystko jest oddanym przyjacielem. Kiedy trzeba potrafi poświęcić się dla innych. Ale potem trzeba mu to wynagrodzić.
    2: Hachi - jest to bardzo energiczny, szukający uwagi pies. Czasem widząc ładną samicę rozprasza się i zapomina o celu powierzonego zadania.
    3: Daimon - pies wręcz niezwracający na siebie uwagi. Zawsze chowa się za resztą, woli słuchać niż mówić. Lecz jest najszybszy wśród reszty.
    4: Rue - Cicha i spokojna suka. Wbrew pozorom uwielbia towarzystwo innych istot. Nie jest ona typem przywódcy. Wręcz przeciwnie, wszystkie decyzje jakie musi podjąć wprawia ją w zakłopotanie.
    5: Shooter - samiec wiedząc kiedy użyć niespodziewanego ataku. Jest cierpliwy dlatego nadaje się do ochrony jak i pilnowania ludzi czy przedmiotów.
    6: Freya - jest idealną łowczynią. Ma największy zasięg węchu, dlatego to zawsze ona biegnie na przedzie sfory. Jest posłuszna i spokojna, lecz w walce pokazuje swoją morderczą stronę.
    7: Ziren - Samiec jest sceptycznie nastawiony niemal do wszystkiego. Dostanie rozkaz? Ta. Zapomnij. Trzeba się nagłowić aby nakłonić go do posłuszeństwa.
    8: Hana - Szefowa Pierwszego Wezwania. Nie jest psem, to fakt. Ale wszystkie jej cechy dowodzą, że jest od nich lepsza. Jest nieco mrukliwa i mało entuzjastyczna, ale odpowiedzialność i wierność jest dla niej najważniejsze. Nikogo nie zostawia na pastwę losu - gotowa do poświęceń. Mówi ludzkim głosem
  • Sfora 2
    Przyzwana w nagłych zdarzeniach. Każdy z jej członków ma inne cechy, które bardzo przydają się podczas walki. Psy te są o wiele większe niż te normalne i cechują się wysokim poziomem zmysłów. Wszystkie rozumieją psią mowę i potrafią się nią posługiwać
    1: Lucien - pies medyk. Dzięki niemu rany goją się o wiele szybciej. Nie jest typem wojownika, często trzyma się na uboczu, obserwując walkę. Jest spokojny i miły, uwielbia być głaskany.
    2: Shacko - pies zmysł. Dzięki niemu każdemu z sojuszników podnosi poziom wszystkich zmysłów. Jest to sunia o spokojnym uosobieniu. Nie lubi agresji, dlatego nienawidzi gdy jest wzywana w ciągu jakieś walki.
    3: Daruma - wojownik. Podwaja ilość czakry każdego swojego sojusznika, sam walcząc u jego boku. Ma nieco słaby wzrok, za to dzięki wrażliwym uszom, nawet z zamkniętymi powiekami będzie potrafił odskoczyć w miarę ataku. Mowa nieco u niego zanika, dlatego też nie odpowiada całymi zdaniami.
    4: Tamlin - nie ma on zbyt dużego znaczenia podczas walki. Potrafi odnaleźć ukryte pułapki z dalekiej odległości.
    5: Valar - pies listonosz. Jego bieg nie ma w sobie równych, dlatego to on zostaje wysyłany do składania raportów, gdy coś się dzieje. Każde polecenie wykonuje precyzyjnie i bez nerwów.
    6: Reimi - na co dzień zaczepna i uparta, lubi działać na własną łapę. Podczas walki swoim wzrokiem potrafi usypiać przeciwników - lecz musi ona zawrzeć z nimi kontakt wzrokowy, tylko wtedy to się uda.
    7: Loki - samiec umiejący zmieniać temperaturę. Czasem techniki potrzebują specjalnego klimatu, dlatego zawsze on zajmuje się zmianą pogody. Szybko reaguje i wiąże fakty, śmiało można powierzyć mu swoje życie.
    8: Nio - pies zwiększający siłę ataków jak i odporność. Wystarczy, że stoi obok ciebie, a ataki wroga będziesz ledwo czuć. Swoim zachowaniem nie zdradza ani swoich zamiarów ani nastawienia. Otrzymane polecenia stara się wykonać jak najlepiej, jednak na swój sposób i nie koniecznie po myśli wła
    ściciela

Nienawiść zdaje się jedynie przelotną emocją, ginącą z czasem w natłoku codziennych obowiązków. Akira odczuwał ją jednak nieustannie, pielęgnując i dokładając starań, by nigdy nie przygasła. Z czasem wykiełkowała, zyskując własny rozum i niezaprzeczalną potęgę. Stała się niebezpieczna, wręcz onieśmielająca, przybierając prawdziwie demoniczne miano - Hainu. Bestia, niczym pasożyt, żeruje na uczuciach chłopaka, szepcząc do ucha słodkie kłamstwa, jakoby krzywda miała wynagrodzić Akirze lata upokorzeń. Inuzuka okazał się jednak silniejszy, niźli z początku oczekiwano - zdołał przejrzeć utopijne wizje demona, zapierając się przed skrzywdzeniem mieszkańców wioski. Nie wystarczyło to jednak, by zgasić zapał potwora, który, wykorzystując chwilowe utraty kontroli spowodowane złością, zaczął przejmować władzę nad ciałem Akiry, napełniając jego serce przekonaniami o obojętności reszty na wyrządzone mu krzywdy. Upór chłopaka nie ustał jednak, a Hainu stał się wręcz znużony nieustannymi przepychankami, rezygnując z idei opętania na rzecz udostępnienia własnej czakry swemu żywicielowi. Wspiera go i pomaga podczas walki, choć okazuje wsparcie na swój własny, okrutny sposób, ofiarowując siłę i niedostępne dotychczas możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz